Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2019 14:20 - ...
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 381 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ако можех да бъда с теб, най-добрият човек щях да бъда
на земята, любов моя...
Ако можех да бъда с теб, никой и нищо никога нямаше
някога да има значение, любов моя...
Ако можех да бъда с теб,
никога, любов моя, нямаше нищо земно да попречи на любовта ни...
Ние с теб щяхме да живеем над земята в друга реалност.
... защото
никой, никога не е откривал мен толкова дълбоко,
защото никога никой не е разкривал душата ми така изцяло
и никой никога не ме е разплаквал с доброта,
и от никого никога не съм се възхищавала толкова...
Ако можех някога да бъда с теб,
нямаше да искам нищо друго, Ценност моя....
Щях да имам целият свят с теб, Сърцето ми...
Щях да ти прощавам всичко, мило мое...
Но сега искам само да беше жив,
дори никога да не те докосна и да не узнаеш
за мен някога...
Ти си ми всичко. Ти си моята душа и сърце!
Обичам те извън себе си...
Живея единствено, когато чувам гласа ти, когато чувам
дъха ти, когато гласа ти съживява сърцето ми и го кара да
препуска, а после да умира от болка...
Боли ме, че си Там, боли ме от всичко твое...
защото няма нищо по-прекрасно. Нищо по-съвършено от теб.
Ти си музиката на душата ми...
Ти си огъня в кръвта ми...
Ти си моята нежност
Ти си моят живот
Бисерна Сълзичке моя,
целувам те....




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Почувствах твоята болка, заболя ме ...
31.01.2019 15:01
Почувствах твоята болка,заболя ме и мен- дано някога да се намери цяр за нея,дано се случи чудо!... Живей за децата- те са бъдещето на онзи когото си загубила,може би ще го откриеш някой ден у тях!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 28203
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930