Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2019 21:22 - Здравей, Сърце мое!
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 289 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.03.2019 21:33


Не ме докосва, не ме докосва нищо, Сърце мое...
Когато не чувам гласа ти всичко пред очите ми
е на косъм да се срине официално.В гърдите ми
нараства такъв вулкан от непримиримост, че...
И в същото време чувствам как сърцето ми спира...
Наистина спира! Усещам как животът ме напуска,
как се процежда от мен като последни капки дъжд
от разбит улук. Всичко ми е черно и мразя всички.

Да отида при теб ми казаха днес плюс още думички,
които няма как да цитирам, Любов моя. Момчето ми!
Какво можех да кажа, премълчах. Как да кажа, че
аз отдавна съм Там. А сега моят свят си има име.
... че аз отдавна съм при теб.
Беше ми криво. Но за момент. Нямах търпение да
пусна гласа ти и, когато зазвуча в ушите ми..
веднага си отдъхнах. Веднага се усмихнах и изправих
главата си. Пуснах косата си и тръгнах по-силна отвсякога.
Знаеш ли... усетих, че дори промених походката си.
Хе-хе, вече вървя като истинска газела, Сърцето ми.
Бях цялата Любов. Тя струеше от мен. Усещах как всичко
в мен се промени. Излъчвах душата си. Теб, Сърце мое.
Вибрациите ми се промениха, усещах го.
Грееше едно мило, пролетно слънчице, което милваше
лицето ми. Вече пеех без да се притеснявам от преминаващите
около мен хора. А, когато не знаех думите, тананиках.
Бях присвила очите си, заради слънцето и тогава виждах
пред мен всичко като едно боке.Всичко беше размазано на кръгчета.
Остана само твоят глас. И както бях притворила очи, които
на моменти нарочно затварях, за да те взема по-дълбоко,
си помислих, че мога да го направя вървейки по някоя
магистрала. Тогава, когато ме блъснат... няма и да разбера...
И ще бъде най-чудесната смърт. Като в ,,Град на ангели,,
После отидох в магазина. Пазарувах и продължавах да те слушам,
пеейки и тананикайки си. В полезрението си видях, че едно момче
се застоява около мен. Сърце мое?! Та то беше около 18 годишно!
Когато се разминахме ме погледна смело в очите и ми се усмихна.
Директно ми се усмихна! Продължих. Не след дълго то пак се завъртя
около мен, но по-далече. Изумена този път нарочно се обърнах и го
погледнах леко въпросително. Той не погледна към мен, но се усмихваше.
Ха-ха! Какъв хитрец само?! Разминахме се отново при касата и този път
той мина съвсем близо до мен и пак смело ме погледна в очите и ми се усмихна.
Когато излязох се чувствах божествено. Може би, казах си, вибрациите ми
наистина излъчват любов и щастие. Толкова бях щастлива, че поисках да
се снимам. И естествено веднага го направих, нищо че не съобразих,
че съм застанала на средата на пътя. Прибирайки телефона си видях, че
един мъж ме наблюдава и ми се смее. Засмях се и аз и кимнах за поздрав.
Изобщо не ми пукаше. Сърцето ми беше пълно с теб. А всички останали
са био роботи, Сърце мое! Смееш ли се? Хе-хе, ами, да такива са, не са ли?
Днес беше вълшебен ден, Обич моя! Все едно аз бях Пролетта.
Усмихваха ми се хората и аз се усмихвах, усмихваха ми се дори афишите, момче мое!
Сериозно! Сякаш мен гледаха и ми се усмихваха! Някакъв мъж, не знам какво рекламираше..
Знаеш... Не ме интересува.
Вече бях близо до нас, когато се сетих да снимам очите си.
И пак точно на самата улица... Толкова щастлива бях! Смеех се вътрешно през
цялото време. Като свърших, прибрах телефона и погледнах зад мен и познай!
Имаше една служебна кола за някви ремонти, а на нея трима мъже в работни дрехи
ми се усмихваха. Ха-ха! Сърце мое! Чак аз не си давах сметка колко ми влияеш!
Как ме променяш, колко много ми даваш.
Когато отключих входа ме посрещна съседката от долния етаж, каза, че много съм
отслабнала, а аз й казах, че правя диета и я обясних.  И тя ме разбра!
Прибрах се вкъщи и танцувах. И така завърши моят вълшебен ден.
Обичам те. Това е. 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 27851
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031