Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2019 02:51 - Здравей, Сърце мое!
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 83 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.04.2019 02:54


как разбираш, че ще обичаш вечно...
дали по това, че целият останал свят престава
да съществува и просто няма никакво значение...
и изобщо не се замисляш колко страшно е един
човек само да е целият ти свят и живот
независимо с теб ли е, не е ли, къде е... обича ли те...
дали по сълзите, които всъщност са думи, които
не можеш да кажеш на този, когото обичаш...

дали по това, че мразиш всички и всичко,
защото някой не е в този свят...
или по това, че когато го гледаш душата ти
протяга ръце да докосне монитора, защото усещаш
че той е по-жив отвсякога... монитора просто не съществува
а може би по вибрирането на душата си, когато
чуеш любимия глас тогава чувстваш как вътре
в теб се образува някаква енергия, нещо...
което постепенно се превръща в лавина
и понеже няма какво друго да направи
изтича във въздишки и сълзи...

как разбираш, как си сигурен, че ще обичаш
до последния си дъх...
по дълбочината, с която някой е връхлетял в теб ли
по това колко го обожаваш ли
колкото по-силно толкова си по-сигурен.... ли
или по това, че щом звучи гласът му се
превръщаш в разтопен сладолед и си опиянен
от удоволствие, от възхищение... от блаженство...
и някак знаеш, че нищо колкото и лошо да е 
не може да те разочарова

как...
по това, че вече не бързаш заникъде ли
и че дори най-малкото ти е достатъчно,
но искаш още малко, нещо, за да се поглезиш...
сигурно по това, че просто ти е невъзможно да
виждаш, чувстваш или мислиш за нещо друго... или някой
осъзнаваш, знаеш, че има много по-хубави гласове,
лица, тела и тн но ти искаш всичко това само в
един определен човек и нищо друго не е възможно
да те съблазни...
дали по това как те кара да се чувстваш,
особено, ако никога преди не си се чувствал така,
или защото с абсолютна сигурност си се отказал
от  каквито и да очаквания за каквото и да е...

не знам по какво, но знам, че ще те обичам вечно
с всичко мое отвътре го знам
и не мога да обясня защо,
нито каква е разликата между влюбеност и обич
сърцето ми и душата ми те обожават, не тялото
като сияние си за мен, което ме озарява всякак
любовта ми към теб ме промени

мъжествеността в излъчването ти е в стомаха ми...
гласът ти в душата ми
а сърцето ти в моето, Сърце мое...
Обичам те, дъх мой...
аз съм цялата теб 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 28008
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930