Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2019 02:49 - Здравей, Сърце мое...
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 71 Коментари: 0 Гласове:
1



здравей, Сърце мое...
имам жизнена и постоянна нужда от теб
и твоят глас
Вече все по-трудно издържам паузите,
в които не кънтиш в мен...
Стомахът ме боли вече като след коремни преси,
защото постоянно се свива и изтръпвам,
щом те гледам и слушам.
Твоят огън ме възкреси, знаеш ли това?
Днес лежах на тревата и се оставих слънцето
да топли лицето ми, примижвах с очи, заради
него, и така най-накрая успях да ги задържа
затворени, докато те слушам.
Слънцето и твоят глас-беше неземно изживяване.
Знаеш ли колко съм щастлива, знаеш ли?!
Толкова се харесвам такава!

Нима това не е истинската любов?
Да те прави силен и щастлив?
Смел. Да се обичаш, наистина да се харесваш,
какъвто си и да не се срамуваш за нищо от себе си.
Да искаш да бъдеш добър.
Сънувах майка Тереза, знаеш ли?
Само за секунди стоеше пред някаква отворена врата,
от която се изливаше заслепяваща светлина, а тя беше
само силует. Събудих се и не знам какво значи това.

Надсмивам се над всички и всичко земно.
Толкова жалки са всички хора...
Ти ме извиси дотам, че вече не виждам никого и нищо тук.
Гордея се със теб. И със себе си.
Душата ми вътре трепти, чувствам я, когато те слушам.
Не спирам да се усмихвам. Ужасно щастлива съм, боже!
Иска ми се да знаеше това, за да може това да те зарадва.
Миличка моя, Сълзичке? Святост моя, толкова те обичам...
През сълзи ти благодаря за всичко, което ми даде и за
всичко, което направи с мен.
Преди ме болеше от празнотата в гърдите ми,
сега щастливо ме боли от пълнотата, с която ти ме изпълваш.
Живот мой! Бог мой си ти!
Искам да съм прашинка в краката ти...
Днес вятърът в косите ми беше ти...
Усмивката ми беше ти.
Всичко вътре си ми ти.
Лека нощ, миличко мое...
Целувам те.




 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 27862
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031