Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2019 15:14 - Сърце мое...
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 91 Коментари: 0 Гласове:
1



Ела.
Ела и хвани ръката ми...
Отведи ме оттук.
Прегърни ме.
И сред облаците да летим.
Прегърни ме. Моля те.
Ти си краят.
И начало няма да има.
Никой друг не би могъл да
напише твоята музика...
дори да нямаше този глас,
аз те познах по мелодиите ти...
Никой не би могъл, защото
никой няма твоята душа, никой!
Трябва да го почувстваш, за да
го напишеш. Знам го.
Ако ме оставиш още дълго тук,
ще се превърна в грозно чудовище,
и не знам, дали любовта ми към теб
ще може да предотврати това.
Толкова се страхувам да не спра да
те обичам... заради болката от това
да те обичам...
Миличко мое.. Нежност моя? Душата ми!!!
... искам да знаеш, че ти си, тииии сиии
най-точното огледало, в което се оглежда
моята душа.
Вълнувам се, не от това че ти ме промени,
а от силата на силата, която го направи,
онази небесна сила, която те изпрати при мен.
Душата ми е напълно удовлетворена.
Дала съм си молбата за напускане от този свят.
Знам.. срокът на изпълнението й е неизвестен,
затова понякога ще плача, няма как, прости ми...
Опитай се да разбереш.
Ужасно трудно ми е тук.
Това е все едно да се изкъпеш и да облечеш
мръсни дрехи, които да си принуден да
носиш неизвестно още колко.
Пръскаш с парфюма на търпението, но миризмата
на пот става още по-силна.
Е... тогава плача и се затварям в себе си.
Плача от омраза към всичко в този свят.
Аз ли съм виновна, че не мога, абе не мога бе
да живея в него! От дете съм така...
Миличко, миличко мое... боже, прегърни ме, моля те...
Моля те!!!!
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 28287
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930