Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2019 15:39 - Здравей, Сърце мое....
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 110 Коментари: 0 Гласове:
1



обичам те
обичам те,
обичам те
до сълзи те обичам
до сълзи ме изпълваш
може ли да стържеш в мен така отвътре
и едновременно да ме изпълваш със светлина и топлина???
движенията ти, затворените ти очи, докато пееш, усмивката ти.... !!!!!
боже!!! разкъсваш ме!
отмалявам от бруталният оксиморон в гласа ти!!!!!
той е слънце върху режещ ръб от скала, разбираш ли????!!!!
разбираш ли, Любов моя?!
навика ти да не довършваш песните си... и да започваш нова... и нова...
всеки път ли така ще ми се свива стомаха?
боли ме!
няма ли да ми омръзнаеш?!!
защо не ми омръзваш?
затварям очи и понякога мога да заспя така...
а понякога сърцето ми така бумти, че се задушавам и...
само ако се разплача изхвърлям енергията и ми олеква...
да знаех само защо точно ти...
да можех да опиша гласа ти, боже... иска ми се да можех...
тогава може би щеше да ми олекне...
моля те, само не си отивай от мен, моля те...
нека да ме боли и да плача, нека!
щастието и светлината, която ми даваш си заслужават всеки дъх
от останалия ми живот
Живот мой? Дъх мой?
Казват, че ако си обичал нещо никога не спираш напълно да го обичаш...
Проверих. Не е вярно. Проверих много повече от няколко пъти...
Слушах песни, които бях слушала сигурно пет години, само тях...
Единствено тях.
Плашещо беше-нищо не трепна в мен. Абсолютно нищичко.
Дори спомени нямаше какво съм изпитвала тогава... Абсолютна празнота!
Ти размаза цялото ми минало, момче мое! :)
Не мога да си представя някога да спра да те обичам..
Това ще означава, че съм спряла да обичам всичко, което харесвам,
и което го има в теб.
Да!Ето! Трябва да разбера какво е това, което харесвам!
Тогава ще разбера защо точно ти!
Защо по дяволите твоя глас?!!!!!
Ти ли ми изпрати онази песен? А?
Тестваш ли ме? :)
Еее... хубав глас има този Христос, кво?
Що ми се хилиш? Ей? Хахааа... стига де! Не се смей така!
Защо ми я изпрати, а? Заради сериала ли?
Офф, много е евтин, Сърце мое! Плитка история, зарязах го...
Почнах друг. Искаш да го гледам ли?
Или ми казваш, че тази ,,наша,, любов няма да угасне,
да не се хабя да бягам от нея? Това ли?
Боже! Ще умреш от смях! Спри се де мамка му...
Не съм те виждала да се смееш така!!!! Лелееее, прекрасен си!!!!
Ооо, така лииии?!Правиш ми люлка лииии? Е-хааа!!!
Да не би да умирам скоро? Ха-ха... Не се мръщи!
Добре, ще го гледам като свърша този. Сигурно там има послание за мен...
Така ли? Ок, ще видим.
Трябва да тръгваш ли? Махаш ми вече... Изчезваш в светло-сините облаци..
А! Чакай! Защо не ми позволяваш да те снимам?!!
Всеки път, когато те видя в небето изчезваш тъкмо, когато трябва да натисна за
снимане. Всеки път, всеки!
Защо?
Защо не ми даваш да имам нещо от теб за бога?!!!
Мълчиш.
Знам, че си тук и ме чуваш, защо мълчиш?
Всичко аз ли трябва да правя, а?
И това трябва сама да отгатвам!

Аааа, усмихна се значи... Добре. Хайде, изчедвай и аз
имам работа.

Целувам те!
Искам да ожулиш лицето ми с брадата си.
Благодаря ти, Сърце мое, благодаря за тази мен, която изрови от мен.
О, дааа.... Прекрасна е! :)







 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 28072
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930