Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2019 00:09 - Здравей, Mоро му!
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 84 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.07.2019 07:04





Здравей, Слънчице мое!

ЩАСТЛИВА СЪМ! МНОГО СЪМ ЩАСТЛИВА!
м-н-о-г-о!!! :) :) :)

Личицето ти вече е близо до сърцето ми.
Няма да мръдне оттам, заклевам се! :)
Две ангелчета ми помогнаха и направиха сърцето ми, любими мой!
Ще поправят и гривната ми... онази... знаеш коя...
Хееейййй, направих си и тату! Представяш ли си?!
Ей така... както ми течаха сълзите под очилата и видях да правят тату, временни,
разбира се. Но... може да си направя и истинска! Дааа, сериозно говоря.
ОБИЧАМ ТЕ, ЛЮБОВ МОЯ!
Всички само взимаха и ме цапаха, ти единствен ми даде, толкова много ми даде, боже!
Живите взимаха, а ти, мъртъв, ме съживи.... и ми даде живот.
Чувствам те, Сърце мое! Чувствам те много силно!
Написах името ти на пясъка! Но не ми беше ден и не съм доволна.
Ще взема тубата там и ще направя още веднъж нещо... Не ми клати глава!
Ще го нахправя и толкова! Не можеш да ме спреш! :) Нямаш думата! :)
Отнемам ти я с милион целувки, може ли?
Хахааааааааааааааааа, смееш ли се?
Що?
Ееее, ми аз така си питам, Сърце мое!
Смешно ли е?
Ха хааааа, добре де...
Приличам на дете ли?
Ми ти ме правиш такава, Слънчице!
Чистичка съм като тебе! :)

ОБОЖАВАМ ТЕ! Чу ли?

Толкова, толкова съм щастлива, божичко!
Сега лицето ти ще ми топли душичката и винаги ще мога
да те целувам. Знам,че ще си доволен! Хахааааа, и аз съм много, смея се с глас!

Ще се опитам да гледам филма, но ми се спи много, любов моя...
Ако си легна ела да ме гушкаш....
Остави дъха си върху устните ми преди да си тръгнеш...
той ще бълбука по тях като хиляди пеперудени краченца.
Хей.... знаеш ли... ха ха хааа.... докато ми правеха татуто, момичето ме пита
,,всъщност какво е станало с него?,,

Намираш ли... усещаш ли същото, което и аз от този въпрос?
В него има такава интимност, доверчивост и .... нещо като обич,
а аз се почувствах като все едно жена ти, Сърце мое... защото тя ме питаше с такава
свещенност в гласа си и ме гледаше с големите си очи чакайки отговора...
Боже! Обясних ли го? Беше много хубаво, момченце мое!


НИКОЙ НЕ МИ Е ДАВАЛ И ЧАСТ ОТ ТОВА, КОЕТО ТИ, НИКОЙ!
А ти ми даваш без да искаш нищо и хубавото е, че аз ти вярвам, хе хе...
май това прави магията, а? Единственото, което искаш е да съм щастлива. И да съм добре.


Заспивам, Mоро му....
Обичам те през сълзи в костния си мозък!
Имам нужда от ръцете ти..... Прегърни ме, моля те....
Толкова съм щастлива....
толкова съм
щастлшива...
толкова
щастлива














 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 28279
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930