Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2019 00:34 - Заспивам, Сърце мое...
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 105 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.07.2019 00:35



хайде да си лягаме, любов моя...
стига си пял, стига, стига, стига!
сълзите ми се разливат....
от дъното си те обичам, от дъното си, чуваш ли....
плача на рамото ти...
ти бършеш сълзите ми с ръкава от сакото си
миришеш на цигари и уиски
дъхът ти цепи мивки, но аз те обожавам
защото душата ти ме разбива, разбива ме, чуваш ли..............
знам просто.... просто знам какво има зад всяко движение на ръката ти..
зад всяко твое изражение и гримаса....
хайде да си лягаме... вземи ме до теб... в твоя гроб..........
ще те стопля, ще те милвам без да спра, без да спра, чу ли
до сълзи те обичам, не звнам може ли повече....
гласът ти е моята хипноза....... само с него заспивам,
само с него.... само с теб
не ми се живее вече, миличко, Сърчицето ми мое, моля те, моля те...
от дъното си те моля, вземи ме, не мога повече............
не мога вече да нося.......... не искам нищо от този свят, не!!!

плача с глас защото те обичам, защото си мен, защото си душата ми........
гласът теи е моят дом, само там си вкъщи, само там съм аз
толкова изцяло и напълно, че боли
да обичам по този начин без да имам в свят в който обичат само,
когато имат.... за бога, Сърце мое, не е ли наказание това?

държах лицето ти в ръцете си....
обожавам те до болка

залюлей ме.... искам да потъна в ръцете ти....
да потъна бездънно
нощта ще ни завие, небето ще е леглото ни....
в пръстите на ръцете ми ще пламтят звездичките...
ще те стопля, казвам ти.... не ми ли вярваш?
не се смей, мъчно ми е сега.
мога да си представя само теб, нищо друго не мога
само теб чувствам

лягам със слушалките...........
не мога и минута без гласа ти

стига си пялела да си лягаме
душата ми е уморена не може повече да носи гласа ти...
няма място
всичко е препълнено с теб
прегърни ме само, само ме прегърни
прегърни ме
хвани ръката ми
стопли я

лягам си
ОБИЧАМ ТЕ
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 28229
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930