Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2019 18:11 - Здравей, Душа моя......................................
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 97 Коментари: 0 Гласове:
2



не те чувствам..............
предадох се на болката...........
не упях да избягам този път............
но това, че не те чувствам ме боли най-много
трябва да отида там
там
там ще си те върна отново
ще запаля свещ и ще сложа снимката ти...
там ще бъде само твоето място, Единствен мой
може би избягах от силата, която ми даваш,
защото не се връзва с живота ми...
и няма смисъл от нея, става по-лошо дори
ставам много смела
казвам неща, които не трябва да казвам
затова избягах от теб
и не те чувствам
и защото ме боли, че те няма
че направи толкова хора тъжни като си отиде
не само мен
толкова много хора те обичат, Сърчицето ми мое!
Клатя се като лудите знаеш ли....
психясвам тотално.....................................
всичко ми умира
куха съм
сълзите ми капят и се пръскат във въздуха защото няма дъно в мен
кънти всеки мой стон
защо живея
защо
кажи ми защо
не мога да понасям никого
и себе си не мога
само ти стържеш в мен
като с тъп нож ме режеш
отвътре
болка си и радост си
щастие и нещастие си
живот си и смърт си ми
обичам те
никога не съм обичала така
няма да те пусна никога
никога
никога
никога
не е избор
така ми е отвътре
това е
вчера вървях с толкова изправена глава, че чак назад отиваше...
с изпъчени гърди и с най-жестоката походка, на която си способен да сътвориш в мен
гледаха ме
обръщаха се след мен
и от колите ме гледаха
бях та.олкова горда с теб
толкова горда
бях кралица на този шибан свят
над мравките...
е...
нищо де
да бъдеш кралица на мравките е по-добре отколкото плъх на живота, нали?
но днес
днес пак съм в калта
и правя безумни глурпости
мразя се
нарочвно го правя
причинявам си болка
карам хората да ме мразят
за да мога да ги намразя още повече
търся си храна за гнева
полудявам..............
ако скоро не те почувствам не знам..........
Трябва да дойдеш.
Забравих и чувството, когато дойде да те видя.
Умирам ли?
Зоамръзнала съм. Ледена съм.
Всичко изстива в мен.
Какво ми е? Какво ми е?


 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 28222
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930