Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2019 01:06 - ======================
Автор: cinnamon8 Категория: Поезия   
Прочетен: 39 Коментари: 0 Гласове:
0



 ако строша нещо с цялата си възможна сила, ако удрям многократно по нещо-ще намалее ли......? ако изям строшени стъкла, които да разранят и нарежат вътрешностите ми, ще спре ли? Не ми останапа сили, с които да се преструвам!!!! ... аз съм едно Нищо без теб. Бога ми, опитвах и то здраво! Стараех се! Многокрагтно!!! ... в твое име, заради теб, и заради себе си, но... вече за кой ли път разбирам, че съм се лъгала. Този свят е нищо без теб. Не мога повече да се лъжа. Не става, Сърце мое, не разбираш ли? Не ставаааа! Не живея. Плувам в някакъв сън. И не усещам нищо... И понеже те няма теб, аз все повече не искам да усещам нищо нищо, освен само теб. Няма да ми се случи нищо повече!  Щом искаш продължавай да ме мъчиш.... Тиииии...... просто не знаеш какъв инат съм. А, дали инат е това? Без коментар.................         Ти бил ли си жив някога? Не си. Илюзия си. Моя. Не си истина, не с! Проблемът е само в мен, Сърце мое!   Аз съм две скали, разделени от една река. На едната съм смешната наивница, глупачката.... посмешището.... Надругата е душата ми. А в нея само ти си. Товаааа.... е гадно да ти кажа, ако ме чуваш, щот не мога да обичам вече никого след теб, майната ти! Майната ти на уроците на всичко което трябва и не трябва-майната му, окей?!!! Не ми пука за нищо и никого. Отвратих се непоправшимо от този свят.- Безисилен си!!!! Мога да обиечам само теб. Нищо друго не мога. ха0-хаааа, мислиш, че не опитах ли?! Оооо, аз съм невероянтвноа жалко същество иии... да-опитах. Ама нъц, брат ми! Не ще! Сърцето ми е само твое. Дори някой който прилич на теб не ща. В самота ще си умра. Не зависи от мен. Просто............................. ОБИЧАМ ТЕ.
И това е. Това е, разбираш ли. Умирам, докато живея. Зящо,защо е нужно това?
Безполезна съм. Не искам нищо, освен теб.
Боже!
Изолирах те. Даааа..... умирах, че не те чувствам, но... нали трябваше да живея, м?
Само че-не знам кое е по-лошо-да те чувствам и да умирам живейки или да те изолиерам и да не чувствам нищо, за да съществувам.
Празнотата боли също като пълнотата, знаеуш ли?!
Знаеш ли това?

Както и да е................................

Лека нощ и .......................... майната ти.
Майната му на всичко!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
       
   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 28032
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930